Symfonia Finanse i Księgowość

Kompleksowy i łatwy w obsłudze program księgowy, z którym cała księgowość będzie pod Twoją kontrolą.

Uniwersalność, wygoda i bezpieczeństwo

Symfonia Finanse i Księgowość to system, dzięki któremu możesz rzetelnie i komfortowo prowadzić księgowość w firmie lub biurze rachunkowym oraz zarządzać przedsiębiorstwem.

Uniwersalny

Symfonia pozwala prowadzić pełną księgowość w każdej firmie. Dzięki tysiącom użytkowników, którzy korzystają z programu na co dzień, wiemy, że system sprawdzi się w każdym typie organizacji w Polsce, bez względu na:

  • formę prawną
  • wielkość przedsiębiorstwa i strukturę organizacyjną
  • branżę i profil prowadzonej działalności (handlowy, usługowy lub produkcyjny)

Wygodny i elastyczny

System łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb firmy.

Z jednej strony zawiera gotowe do użycia narzędzia, przydatne do obsługi typowych procesów w działach księgowości w firmie i w biurach rachunkowych.

Z drugiej zaś strony, pozwala także na niemalże dowolne tworzenie własnych standardów obsługi procesów biznesowych w przedsiębiorstwie.

Bezpieczny

Program jest zgodny z aktualnymi przepisami i dzięki wbudowanym mechanizmom kontroli „pilnuje” poprawności ewidencji.

 

Praca z systemem księgowym Symfonia Finanse i Księgowość

Łatwy start i konfiguracja

Gotowe modele księgowe (wzorcowe plany kont, układ RZiS i bilansu) dla wybranych działalności gospodarczych i typów przedsiębiorstw.

Wygodna i szybka rejestracja danych

Wzorce księgowań i automatyczna kontrola poprawności wprowadzonych danych. Obsługa e-faktur i odczyt danych z faktur za pomocą OCR.

Automatyzacja pracy

Komplet gotowych narzędzi automatyzujących pracę i procesy w księgowości, m.in. weryfikacja firm z białą listą podatników VAT, rozliczenia międzyokresowe, amortyzacja środków trwałych.

Obsługa płatności

Obsługa podzielonej płatności dla kontrahentów oraz pracowników. Kontrola rozliczeń i łatwe księgowanie wyciągów bankowych.

Połączenie z chmurą i integracja przez API

Wymiana danych online, m.in. z programami sprzedażowymi Symfonia, odbiór elektronicznych faktur od kontrahentów oraz współpraca przez API dowolnymi systemami innych dostawców, oferujących dedykowane rozwiązania branżowe.

Analizy i raportowanie

Zestaw łatwych w użyciu narzędzi do analizy danych dostępnych w aplikacji z możliwością rozszerzenia o dodatkowe narzędzia Business Intelligence niezbędne w zarządzaniu firmą.

System księgowy w cyfrowym obiegu informacji

Program Symfonia Finanse i Księgowość pozwoli Ci zbudować własny system informatyczny do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych w przedsiębiorstwie.

Program współpracuje m.in. z aplikacjami do zarządzania obiegiem dokumentów w firmie (zobacz Symfonia Obieg Dokumentów) i do obsługi klientów w biurze rachunkowym (zobacz Biuro Rachunkowe Online), wyposażonych m.in. w technologię OCR do skanowania faktur.