Biura rachunkowe

Kompleksowe systemy dla biur rachunkowych

Od uproszczonej i pełnej księgowości, poprzez rozwiązania płacowe, aż po narzędzia analityczne oraz automatyzujące współpracę z klientem.

Wszystko, czego potrzebujesz do obsługi każdego swojego klienta

Na co dzień z oprogramowania Symofnia korzysta blisko 8000 biur rachunkowych, obsługujących przedsiębiorców w całej Polsce. Symfonia to nie tylko kompleksowe rozwiązania dla finansów i księgowości czy kadr i płac, ale także systemy do wymiany dokumentów i komunikacji z klientami. Firma pomaga też szkolić pracowników biur w obszarze aktualnych zmian prawnych i ich wpływu na biznes oraz podnosić kompetencje obsługi programów.

Zobacz, co możesz zrobić razem z Symfonią.

Pełna księgowość

Poprowadzisz księgi rachunkowe dla firm jedno- lub wielooddziałowych zajmujących się działalnością handlową, usługową lub produkcyjną w dowolnej branży. ​Obsłużysz także złożone procesy biznesowe.

Mała księgowość

Możesz obsłużyć osoby fizyczne / firmy, których właściciele rozliczają się w formie podatku dochodowego od osób fizycznych. Poprowadzisz uproszczoną księgowość w każdej formie – podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), rozliczeń ryczałtowych, karty podatkowej.

Współpraca z klientem

Korzystając z rozwiązań online szybko i łatwo wymienisz dokumenty oraz skomunikujesz się z klientami i współpracownikami. Wystarczy dostęp do internetu, by móc pracować z każdego miejsca i o każdej porze. Klient obsługuje tylko jedno miejsce współpracy ze swoim biurem rachunkowym. Porządek w dokumentacji i lepsza organizacja pracy redukują zbędne lub dublujące się czynności.

Obsługa kadr i płac

Odpowiesz także na potrzeby klientów szukających kompleksowego wsparcia kadr i płac. Niezależnie od tego, czy będą to małe przedsiębiorstwa czy duże organizacje, Twoje biuro będzie gotowe na automatyczne i dokładne obliczenia podatków oraz obsługę pracowników.

Weryfikacja jakości danych

Dla własnego bezpieczeństwa przeanalizujesz zawartość merytoryczną plików JPK, niezależnie od tego, w jakim oprogramowaniu zostały one przygotowane. Wszelkie nieprawidłowości są od razu sygnalizowane i wskazywane. Dzięki temu do KAS trafią tylko poprawne raporty, co znacznie podnosi poziom bezpieczeństwa obsługi finansowo-księgowej przedsiębiorstwa.

Elektroniczny obieg dokumentów

Zarządzisz obiegiem dokumentów elektronicznych w biurze. Szybko wprowadzisz dokumenty kosztowe czy dokonasz dekretacji. Przygotujesz też firmowe pisma z gotowych szablonów, stworzysz archiwum korespondencji czy skontrolujesz realizację przydzielonych zadań i wewnętrznych zamówień.

Analiza danych

Dzięki technologii OLAP stworzysz raporty i analizy dostępne z poziomu aplikacji, przeglądarki WWW, MS Excel oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI). Jako użytkownik masz do dyspozycji dowolne układy raportów, zakres dat, drążenie danych, sortowanie, filtrowanie, wydzielanie wybranego zakresu danych.

Wymiana faktur

Prosto zarejestrujesz koszty on-line (w wyszukiwarce) i prześlesz faktury. Skontrolujesz i zarządzisz dostępem do dokumentów oraz archiwum. Obsługa uniwersalnego standardu e-faktury przyspiesza pracę – klienci i kontrahenci mogą je automatycznie wprowadzić do swoich programów bez dodatkowych opóźnień.

Szkolenia

Skorzystasz z rozbudowanych programów szkoleniowych oraz kursów on-line, przygotowywanych we współpracy z ekspertami ds. księgowości, podatków, cyfryzacji i automatyzacji finansów, kontrolingu i wielu innych specjalności. Uczestnicy szkoleń mają dostęp do wiedzy na temat aktualnych zmian prawnych i ich zastosowanie w codziennej pracy. Poznają także podstawowe, jak i zaawansowane funkcje programów z zakresu finansów i księgowości.

Powody, dla których biura rachunkowe wybierają rozwiązania Symfonia

Łatwy start i konfiguracja

Wygodny kreator prowadzący przez proces zakładania firmy oraz wybór formy ewidencji. Gotowy model księgowy (wzorcowe plany kont, układ RZiS i bilansu) dla różnych działalności gospodarczych.

Wygodna i szybka rejestracja danych

Wzorce księgowań i automatyczna kontrola poprawności wprowadzonych danych. Obsługa e-faktur i odczyt danych z faktur za pomocą OCR.

Automatyzacja pracy

Dostęp do wielu narzędzi automatyzujących codzienną pracę, m.in. weryfikacji firm z białą listą podatników VAT, rozliczeń międzyokresowych, amortyzacji środków trwałych, obsługi umów leasingu.

Prosta obsługa płatności

Obsługa płatności dla klientów oraz kontrahentów. Kontrola rozliczeń i łatwe księgowanie wyciągów bankowych.

Połączenie z chmurą i łatwy kontakt z klientem

Wymiana danych online z klientami, bezpieczna wysyłka i odbiór dokumentów.

Rozbudowane opcje raportowania

Bogaty zestaw wbudowanych raportów i zestawień dostępnych bezpośrednio w aplikacji – od prostych raportów po zawansowane narzędzia Business Intelligence.

Kompleksowa obsługa kadr i płac

Ponad 100 różnych składników wynagrodzeń, około 150 typów zdarzeń usprawniających pracę, ponad 130 gotowych raportów wspomagających decyzje.

Gotowe rozwiązania księgowe i kadrowe dla klientów

W Symfonii klienci biur rachunkowych mają dostęp do oprogramowania księgowego, kadrowo-płacowego, do analizy danych i wielu innych rozwiązań niezbędnych w prowadzeniu firmy.