Oprogramowanie Symfonia Handel

do zarządzania sprzedażą, zakupami i magazynami

Sprawna obsługa procesów handlowych ma decydujący wpływ na to, czy klient będzie zadowolony z transakcji​ i kontaktu z firmą oraz sprzedawcą. Dlatego program do zarządzania handlem i magazynem musi dać Ci pewność, bezpieczeństwo i ergonomię pracy na wysokim poziomie.

Sprawdź, w jaki sposób przyspieszyć procesy handlowe i usprawnić logistykę

Z pewnością nie są Ci obce sytuacje, gdy klient zamawia towar, którego akurat nie ma w magazynie; sprzedaży w złej cenie (np. gdy promocja na dany towar już minęła), czy opóźnienia w kompletacji zamówienia i jego wysyłce. Pomożemy Ci uniknąć takich zdarzeń w przyszłości. Dzięki wykorzystaniu systemów informatycznych wspierających sprzedaż, zakupy i zarządzanie magazynem, możesz znacznie przyspieszyć, rozwinąć i zwiększyć sprzedaż. Systemy handlowe Symfonia uporządkują informacje o towarach, klientach, ofertach, zamówieniach, transakcjach, płatnościach, w wielu kanałach sprzedaży, a dostęp do tych informacji będziesz miał z poziomu komputera, tabletu lub smartfona.

Zobacz, co oferuje system Symfonia Handel

Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu

Usprawnij proces sprzedaży dzięki automatyzacji standardowych czynności

Zyskaj automatyzację takich czynności jak: utworzenie oferty, rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru – realizowane w jednym procesie. Twórz i śledź powiązania między ofertami, zamówieniami, fakturami, dokumentami magazynowymi oraz płatnościami i zleceniami, by w pełni kontrolować wszystkie transakcje sprzedażowe. Przejdź na fakturowanie elektroniczne, dzięki czemu lepiej zapanujesz nad płynnością finansową swojej firmy, będziesz miał dostęp do obrazu dokumentu sprzedaży lub zakupu.

Elastyczna gospodarka magazynowa

Prowadź elastyczną politykę zarządzania towarami oraz operacjami magazynowymi

Dzięki narzędziom Symfonii możesz prowadzić rzetelną i wiarygodną bazę informacji o stanie magazynu oraz wartości towarów, jakie na nim są ewidencjonowane. Symfonia Handel zapewnia bieżącą kontrolę nad gospodarką magazynową oraz ewidencję każdego typu operacji, jaka ma wpływ na magazyn: przyjęcia, wydania czy operacje wewnętrzne (np. produkcyjne czy przesunięcia).​

Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami

Na bieżąco monitoruj informacje o należnościach i zobowiązaniach

W Symfonii skontrolujesz stan rozrachunków n.in. poprzez kontrolę nad bieżącymi informacjami o należnościach i zobowiązaniach. System wesprze Cię w generowaniu przelewów wychodzących oraz rozliczeniu zapłat – zminimalizuje ryzyko popełnienia błędu. Masz możliwość m.in. przypisania warunków płatności do konkretnego kontrahenta lub rodzaju transakcji; przyjmowania wpłat z uwzględnieniem korekt czy ewidencji numerów kont bankowych z możliwością weryfikacji na tzw. białej liście podatników VAT.